látogató
számláló
Szállítási információk | Kamagra 100 mg

Szállítási információk

Kamagra rendelés, Kamagra vásárlás információk.

Fizetési módok, termék átadás-átvétel

A megrendelését a következő formában lehet megfizetni valamint kézhez kapni

Fizetési módok, termék átadás-átvételelőre való utalással egy jelzett bankszámlaszámra: így a legolcsóbb, mert a fuvar, csomagolás, továbbá további díjakat cégünk állja.

Postai utánvétellel a termék kézhez kapásakor a postá(s)nak megfizetni az áru utánvételi árát, azzal összefüggésben, hogy a szállítótól kapja kézhez a küldeményt, vagy a postán. Az utánvétel díjának kiegyenlítésekor veheti birtokba a rendelt árucikkeket.

előre utalással való fizetés továbbá átvétel: az előreutalás abból a nézőpontból lehet hasznosabb, hogy ebben az esetben a postaköltséget cégünk átvállalja, eszerint lényegesen kevesebb pénzért megveheti az árucikket. Midőn megérkezett a pénz cégünkhöz, akkor még aznap postázzuk a csomagot, így 2-3 nap alatt véghezvihető az egész, amellett jutányosabb is.

előre utalásnál kérjük írjon a KAPCSOLAT menüponton át egy üzenetet és akkor mi haladéktalanul küldjük azokat az adatokat e-mailben az Ön számára, amire utalni szükségeltetik a fizetséget. Az utalás közleményéhez adja meg ugyanazt a nevet és irányítószámot, amit az igénylésben is megadott nekünk, ekképp könnyedén be tudjuk azonosítani. A termék elnevezését kérjük, soha ne tüntesse fel az utalás közleményében, egyedül csupán a nevét továbbá irányítószámát írja be, amit az igénylés esetében eljuttatott hozzánk!

Amint megkaptuk az utalást (ez normál esetben néhány óra, vagy 1 nap), arról SMS-ben tájékoztatnak minket, és úgy még aznap már postázzuk is a csomagot ajánlott, utánvétel nélküli küldeményként, mely egy, vagy legfeljebb két nap leforgása alatt minden bizonnyal odaér Önhöz, természetesen titoktartó csomagolásban.

Postán történő vagy futárszolgálati utánvéttel való fizetés valamint birtokba vétel: Az utánvételes díjtérítési mód a legközismertebb azonkívül a leggyakrabban választott. A futár a megrendelt címre viszi ki a küldeményt valamint az utánvételi összeg kiegyenlítésekor odaadja azt Önnek. Általánosságban megállapítható, hogy 20 000 Ft-ig bezárólag egy-két dobozos igénylés esetén elsőbbségivel postázott termékek valamennyi szállítási, továbbá további összege mindössze 1500 Ft. Ez ár felett, és a küldemény tömegének megnövekedése okán, esetleg 1800-2100-2700 Ft is lehet az extra kézbesítési költség. A rendeléskor ezt a szállítási összeget hozzáadja a számlázó rendszerünk az áru árán túl, így megismerheti Ön is, hogy részletesen mennyi lesz a postázás költsége, így az áruval együtt kereken mennyit fog majd fizetni.

A postai utánvétel, illetve postai utánvét kifejezés azt mutatja érthetően, hogy a forgalmazó feltüntet a csomagon egy utánvételi összeget, amit akar, hogy a vevő az átvétel alkalmával fizessen. Az utánvételi ár jelen esetben az áru fogyasztási árából, a postai hazaszállítás díjából, valamint a csomagolás árából tevődik össze. Beláthatóan ez az utánvételi ár a vásárolt terméket plusz kiadásokkal növeli, amelyet a vásárlónak muszáj lerónia. A postai utánvétellel bonyolított fizetés esetében a szállítónak szükséges kifizetni a küldeményen szereplő utánvételi összeget, és ekkor a küldeményt megkapja. Hogyha nem talál senkit a címen, otthagy egy értesítőt. A másik verziója a postán maradó utánvételes csomag, amelynél a postán marad a küldemény, nem kerül kiküldésre továbbá mivel Önnek nem kötelező a saját lakcímét megírnia a rendeléskor, ezért semmilyen értesítőt nem kap majd a postahivataltól, hogy küldeménye érkezett, ekképp Önnek szükséges besétálnia a postahivatalba valamint leróni az utánvétel díját. A postán maradó áru bonyolítása azért nem ilyen áttekinthető, amennyiben ezen a módon igényli választani a rendelését, mindenképpen tanulmányozza a következőket, mert hogyha már sokszor vásárolt ezzel a módszerrel, akkor is mások lettek a kézbesítési előírásai, amiről itt informálódhat részletesebben.

Szállítás postán maradó küldeményként

Kérjük, okvetlenül tanulmányozza eme postahivatalban maradó útmutató szöveget, mert még ha Ön eddig is gyakran is igényelt postahivatalban maradó csomagot és minden rendben történt, ellenben most jelentősen változtak a postán maradó küldemények módjára létrehozott kritériumok!

Ez általánosságban a legproblémásabb átvételi metódus a tapasztalataink alapján, számos okból kifolyólag is.

A kisebb posták, illetve a plázákban, vagyis üzlet központokban található postahivatalok nem foglalkoznak postán maradó küldeményekkel, így azt visszajuttatják a feladóhoz. Kérjük, hogy az adott város, vagy település főpostájára kérjék a rendelt küldeményt, hogyha lehetséges, és máris sokkal kevesebb probléma lehetséges az átvételnél. A postakeresűben az olyan kicsi postahivatalok, valamint plázák- bevásárlóközpontjainak postahivatalai is fel vannak tüntetve, ahol nincsen postán maradó küldemény, ez okból azt tanácsoljuk ne ezt, hanem inkább a központi (fő)postákat válassza ki!

Egy sereg ember nincs tisztában azzal, hogy a postahivatalban maradó csomagok esetén egyáltalán nem kapnak értesítést a postahivataltól. Hiszen nem is tudnák milyen címre küldeni az értesítést, mert az Ön saját címét nem is adta meg a rendeléskor, hanem csupán a posta elérhetőségét, amit a postakeresűben választott ki. Ezt tetézi még, hogy sok esetben azt mondják a postára betérő személynek, hogy nem is küldték el, vagy nem találják. Ilyenkor kérjük, küldjön számunkra a Kapcsolat menüponton keresztül egy pár soros üzenetet, ahol mi elektronikus levélben megírjuk Önnek az igénylés alkalmával felvett küldeményt azonosító számot. Ezzel már minden bizonnyal átadják majd Önnek az ajánlva feladott levelét, amibe az árucikket csomagoltuk.

A postahivatalban maradó csomagok megérkeznek a főpostára (1-es számú posta), és hogyha Ön nem oda kérte postahivatalban maradó küldeményként,abban az esetben átviszik az Ön által megadott elérhetőségű postára az Ön megrendelt csomagját. Viszont, ha a főpostára kérte, akkor ott marad a főpostán.

Leglényegesebb teendők: A postahivatalban maradó küldeményeknél soha semmilyen esetben sem hagynak Önnek értesítést, ezért Önnek kívánatos a rendeléstől számítva 24-48 órán belül befáradnia a kért című illetve számú postahivatalba a szóban forgó városban vagy településen. Hogyha 7 munkanapon belül nem jut be a postahivatalba, akkor a küldeményt visszaküldik a feladóhoz, azaz hozzánk. Feltéve, hogy a postahivatalban azt közlik, hogy nem jött ilyen küldemény, vagy nincs meg, akkor meg kell adni a küldeményazonosító RAG számot, és azután teljesen biztosan megoldódik a gond! Ezt a számot a Kapcsolat menüponton át egy levélben kérje vállalatunktól, és mi eljuttatjuk Önhöz a lehető leghamarabb.

Legkomolyabb zavar a postahivatalban maradó csomagoknál hogy a kipostázott csomagot (levél formájában) nem mindenkor találják meg nyomban a postahivatalban, csak egy úgynevezett küldeményeket azonosító RAG számmal, amivel az összes feladott küldemény útvonala követhető. Az ún. RAG szám jelentése szerint már 100%-os biztonsággal meg fogják találni az adott postán az utánvételes ajánlott csomagját, és odaadják Önnek az elvileg „még be sem jött” csomagot.Néha előfordul, hogy a postán a csekély motiváció továbbá a kis fizetés eredményeképp, amennyiben nincs éppen könnyen megtalálható helyen a szóban forgó csomag, akkor szívesebben azt állítják Önnek, hogy nem érkezett meg, vagy eltűnt. Ezért meghatározó a RAG szám, ami ugyanakkor egy küldemény nyomon követési szám. Eme számot a Kapcsolat menüponton keresztül egy üzenetben kérje el cégünktől.

Az igénylés utáni napon a terméke minden esetben kiküldésre kerül a du. 16 óráig leadott megrendeléseknél. A 16 óra utáni rendeléseket, feltéve, hogy még van rá lehetőségünk, abban az esetben szokásunk kiszolgálni, viszont hogyha nem sikerül, akkor következő nap kerülnek postázásra. A postázott minden létező küldemény teljesen egyedi RAG számot kap, ezért könnyű rátalálni a postahivatal számítógépének adatbázisa segítségével.

A postán maradó rendelést követő másnap, kérésre elküldjük Önnek ezt a bizonyos küldemény nyomkövetési számot, viszont ennek hiányában is bemehet a postára valamint kikérheti a csomagját, feltéve, hogy megbízható ügyintézők vannak, abban az esetben megtalálják Önnek percek alatt és így át is veheti.

Hogyha valamilyen okból mégsem küldenénk ezt a küldeményeket azonosító RAG számot levélben, abban az esetben legyen szíves, vegye fel velünk a kontaktust, ha befáradt a postára és ott azt közölték Önnel, hogy nem jött meg a csomag, vagy nincs meg. A Kapcsolat menüpontra kattintva küldjön el számunkra egy rövid üzenetet!

Az okból ilyen lényeges, hogy valós levelezési címet továbbá telefonszámot adjon meg, hogy a kapcsolat lehetséges lehessen. Esetleg az ilyen szállítási panasznál el tudjuk Önt érni, hogyha nem válaszol az üzenetünkre.

Szállítás szokásos postai utánvétellel, házhoz történő kiszállítással

A hagyományosnak és leggyakoribbnak mondható postai utánvételes küldemény lakóhelyre történő házhozszállítása folyamán a futár nem túl nagy értéknél (100 000 forintig) kiviszi a csomagot a megadott címre, és akkor a birtokba vételkor le tudja róni a postai kiszállítás díját a vevő úgy, hogy ott rögtön a szállítónak kifizeti az utánvételi árat. Az utánvételi ár a megrendelt árucikk(ek) összegéből, a posta- utánvételi, és csomagolási kiadásokból tevődik össze. A megrendelésénélegyébként mindenkor jelezzük a kézbesítési összeget is részletezve, így megfigyelheti, hogy a megrendelt árucikken túl mennyibe kerül a szállítás.

Lakáscímre történő kiküldéskor utánvét során, ha nem talál senkit otthon a postás vagy a szállító, illetve nagyobb értékű az utánvételi ár, abban az esetben rendszerint a helyszínen hagy egy értesítőt a postaládában.

Sajnálatos módon azt kell a tények alapján állítanunk, hogy a kézbesítési szolgáltatás nem minden esetben a legtökéletesebb, előfordul, hogy értesítést sem hagynak ott a postások vagy a futárok valamilyen ok miatt, és ilyenkor küldeményünket visszaszállítják cégünkhöz, mert Ön nem tudhat a csomagunk megérkezéséről, minekutána nem kapta meg róla az értesítést, hogy fáradjon be a postahivatalba. A probléma elhárításának módja az, hogy a megrendelés után két nappal legfeljebb, feltéve, hogy nem kézbesítik ki az adott lakáscímre a csomagot, abban az esetben küldenie kell nekünk egy üzenetet a Kapcsolat menüpontban. Ezután a küldeményeket azonosító (RAG) számot megadjuk Önnek és így ezzel biztos megtalálják a postahivatalban.

Bármilyen baj, vagy két napnál régebbi rendelés esetében, amennyiben nem kapta meg a csomagunkat, abban az esetben kérjük, vegye fel velünk a összeköttetést úgy, hogy eljuttat hozzánk egy levelet a nehézségeiről a KAPCSOLAT menüpontra kattintva!

Házhozszállítás előre történő utalásnálHázhozszállítás előre történő utalásnál

Hogyha Ön előre utalta cégünknek az árucikk(ek) árát, abban az esetben az utalás megérkezése után, amiről SMS-ben informálnak minket, még rögtön aznap kézbesítjük a terméket. A terméket sima külső hatásoktól védett fóliás kíváncsi szemek elől elzárt azonfelül nem kitapintható zacskóba zárjuk, a tartalmát nem szerepeltetjük rajta. A diszkrét csomagunk ajánlottan fog feladásra kerülni utánvétel nélkül.

Amennyiben talán nem tartózkodott otthon ekképp a postás/szállító nem tudta odaadni, akkor ott hagy egy értesítést a postaládában Önnek. Ezzel szükséges befáradnia a postahivatalba amellett birtokba vennie a fizetés nélkül kiadott tapintatos kinézetű ajánlott levelét.

Ha nem lett bedobva értesítés valamint már két-három napja megrendelte a terméket, abban az esetben valószínűleg a postás/szállító nem hagyott a helyszínen üzenetet az Ön számára, de a postán benn lesz a küldemény. Hogyha így se képesek megtalálni, juttasson el cégünknek a Kapcsolat menüponton át egy értesítést és mi segítünk Önnek! Az utaláshoz fontos kifizetési útmutatásunkat ezen oldal tetején találja meg a FIZETÉSI MÓD-nál.

Kiküldés gyorsasága, ideje, extra sürgősségi szolgáltatás

A hazaszállítás időtartalmának lerövidítése, azonfelül a nagyra becsült vásárló minél megfelelőbb kiszolgálása vállalatunk lényegbevágó szabálya! Persze a kedvező hazaszállítási árakat előtérbe helyezve a magyar posta díjszabása azonkívül gyorsasága a mértékadó, vagy a szállítmányozási szakszolgálat (futárszolgálat).

A 16 óráig bejelentett megrendeléseknél még aznap végbemegy a dropship, azaz a csomagok hazaszállítása. Így az aznapi postára adásnál a postahivatal 1-2 nap alatt garantálja a küldemények célba érkezését a teljes Magyarországon belül. Ez az időintervallum nem csupán elméletben, hanem a gyakorlatban is betartható. A fuvarcégek 1 napos teljesítést biztosítanak.

Az összes csomagot szokás szerint normál sürgősségi kiegészítő ellátással vesszük igénybe, melynek többlet költsége nem haladja meg a 90 Ft-ot sem.

A vevő igénybe vehet postai extra sürgősségi lehetőséget is (EMS), mely garantálja, hogy az aznap leadott megrendeléseket következő nap a szállító cég 5600 Ft költség ellenében a nagyobb településekre, a városokba délelőtt 9-re a kisebb méretű települések esetén maximum déli 12 óráig kézbe adja.

A posta normál elsőbbségi ellátása nem jelenti biztosan a következő napi célba juttatást, ezért amennyiben bárkinek feltétlen kellenek másnap a termékeink, akkor igénybe vehet extra sürgősségi lehetőséget az ún. EMS ellátást, amely esetén a posta biztosítja a következő nap délelőtti átadást.

Postázás díja, utánvétes kiadások, csomagolási költségek a megrendelésnél

A postahivatali utánvétes vétel egy borsosabb árú alternatíva, merthogy az áru díján túl a postázás díját is a vásárlónak szükséges lerónia, nem úgy, mint az előre történő utalásnál, mert akkor kereskedésünk átvállalja teljes egészében a kézbesítési továbbá a további hozzá járuló díjakat.

A hazaszállítási, csomagolási, azaz utánvéti költség összege átlagosan kevésbé értékes termékek esetén 1500 Ft alatti.

A nagyobb értékű, így valamelyest súlyosabb küldemények esetében az 1800-2200-2700 forintot is elérheti, de a megrendelésekor a szállítási összeget odaírjuk külön az áru költségén felül, eszerint egyértelműen tudni fogja, hogy mennyi lesz az egész rendelése összeadva.

Az aktuális szállítási, utánvételes, becsomagolási teljes költséget, ami pluszban rájön az árucikk árára, azt a megrendeléskor a rendszer kimutatja az Ön számára.

A lehető legkecsegtetőbb árú amellett legmegfelelőbb szállítási alternatívát tanácsoljuk Önnek a legmagasabb tapintatosság betartásával.

nehézségek és teendők az átvétellel, házhozszállítással kapcsolatban

Magától értetődően a szállítást és a kiküldést is emberek végzik el, ekképp néha hibát követhetnek el. Ezzel nincs is probléma, merthogy az összes kényelmetlenségre készen áll a megoldás a lehetséges kellemetlen bajok elkerülésére.

Nem azt a típusú vagy mennyiségű árut találta a dobozban, mint amit választott a rendeléskor

Mivel világhálón működő gyógyszertárunknak napi több száz megrendelése van, így megeshet, hogy egy kis oda nem figyelés folytán egész véletlenül nem annyi illetve nem pont azt a terméket csomagoljuk be. Ezeknek természetesen rendkívül csekély a valószínűségük, ámde, ha ez játszódott le Önnel, akkor sincsen gond, hiszen nincs más teendője, mintsem a weboldal alján levő üzenetküldő panelen eljuttatni nekünk egy reklamáló üzenetet, amit nyomban kivizsgálunk még azon a napon, és hogyha ekképp volt, abban az esetben kijavítjuk a tévedésünket persze díjtalan.

Az árut széttörve vagy szétszakadva kapta meg a csomagból kivéve

Sajnálatosan a házhozszállítás közben a nem megfelelően kezelt továbbá házhozszállított küldemények bizony kárt szenvedhetnek. Ezekre a megsérült küldeményekre a posta ad garanciát, cégünk nem fog kártalanítást adni az egyéb futár cégek által rosszul kezelt károkért.

Az effajta panasz átlagosan csak nagyon ritkán jelentkezett, pedig a megrendelők szóltak, hogy a levél (bliszter) fel van szakítva, ámde attól még egyáltalán nem volt baja a gyógyszernek, ezért nem szoktak az elképzelhető csekély baleseteken panaszkodni.

Nem kapta meg a küldeményt időben

Gyógyszerkereskedésünk alaposan ügyel a villámgyors, még azon a napon történő dropshipre (házhozszállításra), így minden egyes nap feladjuk a 16 óráig leadott igényléseket. Ezeknek 1 illetve maximum 2 nap múlva meg kell érkeznie az egész hazánkon belül akármerre. Ha két nap múlva nem kapta meg a csomagját, olyankor mindenképpen tudassa ezt velünk úgy, hogy a KAPCSOLAT menüpontra kattintva egy levelet juttat el hozzánk a problémájáról, melyben közölje, hogy milyen adatokkal és milyen fajta árucikket rendelt meg, mely eddig még nem jött meg.

Annak, hogy miért nem kapta meg a küldeményét, véleményünk szerint a következő okai lehetnek:

• Nem kapott róla értesítést, ez okból nem ment be átvenni a postahivatalba, valamint hozzánk visszajuttatták a csomagot. Ez a dolog többnyire a postahivatalban maradó küldemények esetében történhet, illetve abban az esetben, amennyiben abban a városban, településen az utánvételt végző kézbesítő postás vagy futár valamint a hagyományosnak mondható postás egészen más. Így tehát hiába tesz panaszt a már talán régen ismert postásánál, mivelhogy nem is ő végzi az utánvétes csomagok hazaszállítási feladatát. Még hagyományos lakcímre való kézbesítésnél is megesik sokszor, hogy nem hagynak ott üzenetet, eszerint Ön nem értesül a csomagról és néhány nap elmúltával visszaküldik a feladójához.

Azt ajánljuk, hogy mindenféleképpen írjon számunkra, hogyha a rendeléstől számítva maximum 48 órán belül nem kapta kézhez az ajánlva feladott utánvételes csomagunkat, és akkor mi küldünk egy nyomkövetési számot (ún. RAG számot), amire kiadják Önnek egyéb papír hiányában is a csomagot. Eszerint 2 napnál tovább semmiképp se várjon, hanem juttasson el számunkra a Kapcsolat menüponton keresztül egy pár soros üzenetet!

• A küldemény a postán eltűnt. Ez esetben Önnek éppen úgy jeleznie szükséges számunkra, hogy a küldeményt nem kapta kézhez. Mi utánanézünk, és amennyiben elveszett a termék, úgy ennek az értékét a postahivatal vállalatunknak megtéríti, ámde még azon a napon, amikor ez tudomásunkra jutott továbbá bebizonyosodott, hogy elkallódott, abban az esetben mi nyomban feladjuk az Ön számára ismételten az igényelt terméket és így az azt követő napra feltehetően meg is érkezik.

Ilyesmire amúgy egyszer volt idáig precedens. Az a fő, hogy amennyiben nem kapta kézhez a küldeményt, akkor okvetlenül írjon számunkra, mert arról meg lehet győződve, hogy elküldjük még azon a napon a16 óráig kivitelezett igényléseket!

• Nem történt meg a küldemény elküldése.

Netes gyógyszertárunknak mindig van raktáron bármely mennyiségű készlete, így kis híján bizonyos, hogy nem történhet meg, hogy kifogyunk a készítményekből, továbbá nem tudjuk elküldeni a megrendelt termékeket. Esetleg megeshet az, hogy az igénylés kitöltését követően valamely levelezési szolgáltató nem továbbítja az igénylést számunkra. Ilyesmire még nem tudunk egyetlen egy példát se.

 

Küldeményeket nyomon követő illetve küldeményeket azonosító szám, ún. RAG szám eljuttatása Önnek elektronikus levélben, amennyiben nem találják a csomagot

Amennyiben azt az információt kapja a postástól, illetve a postától, hogy semmilyen küldeménye nem érkezett Önnek, abban az esetben majdnem biztos lehet benne, hogy a postahivatalban elhányódott a csomag. Ekkor egy úgynevezett küldemény nyomkövetési RAG számot kérnek, mert minden küldeménynek van egy egyedi azonosítószáma, és az alapján már megtalálják az Ön csomagját a postán a számítógépbe begépelve. A csomagokat nyomon követő RAG szám megmutatását, illetve bediktálását mindenkor a postán javasolt lefolytatni, és nem a postásnak/futárnak megmondani, hogy járjon utána.

Ez a küldeményeket azonosító szám általában két betűvel kezdődik amellett 14 számból álló számsor követi. A 2 betű, amellyel kezdődik, az az „RL” továbbá utána 14 db szám.

A küldeményét 16 óráig megvalósított igénylésnél még azon a napon postázzuk, és így 1 vagy 2 nap múlva már kézhez is kapja. Ha maximum 2 nap elteltével nem érkezett meg, akkor feltétlenül juttasson el számunkra a KAPCSOLAT menüponton keresztül egy néhány soros üzenetet a problémájával – adataival, és akkor mi rögtön visszaírunk azonkívül elküldjük az Ön számára ezt a küldeményeket azonosító RAG számot. Ezzel a RAG számmal be tud menni a postahivatalba, ahol így már a számítógépes rendszerbe beütve pontosan tudják majd, milyen küldeményről érdeklődik, valamint előkeresik Önnek.

Tapintatosság, csomag kinézete- esztétikuma

Gyógyszerkereskedésünk elengedhetetlen irányvonala a tapintat! A rendelése egyáltalán nem fog kitudódni senki felé, azt más személynek nem kézbesítjük. Szinte mindegyik vásárlónak jókora gondotokoz, hogy milyen címre is szállíttassák a küldeményt, nehogy akárki is megláthassa. A szüleinél vagy egyéb közös háztartásban él valakivel és nem óhajt kényes kérdéseket, eszerint bukkan fel a kérdés, hogy hová küldesse a csomagot?

A megoldás igen könnyen kivitelezhető azonkívül magától értetődően a legtitoktartóbb. Egy nagyobb postára postahivatalban maradó küldeményként. Az okból is nagyon kedvező ez a megoldás, mert így Önnek még a saját lakcímét sem szükséges számunkra megadnia, hanem csupáncsak annak a postahivatalnak a címét illetve a számát (bármely nagyobb település főpostája az 1. számú posta), melyet a postakeresűnkből fog tudni kiválasztani. Azért ez nem ilyen áttekinthető, jó egynéhány információ azonfelül tennivaló létezik a postahivatalban maradó küldeményeknél. Hogyha postán maradó csomagot óhajt kérni, azaz, hogy a postán benn maradjon a küldeménye és ne szállítsák haza, akkor ezt okvetlenül tanulmányozza át alaposan: szállítás postahivatalban maradó küldeményként!

A tasak illetőleg a levél külseje

A kiküldött csomagok külleme és kinézete eléggé puritán, semmi nem utal a tartalomra. A feladó egy magánszemély lesz a kényes kíváncsiskodás mellűzése okán. A csomagot szokásosan levélként postázzuk, mert így kevesebbe kerül a csomagnál. A levél egy levegő buborékos bélelésű boríték, amit még kitapintani sem lehet, továbbá így nem tud megsérülni sem a levél tartalma, nálunk például a tabletták.

A alacsonyabb árú illetve súlyú- illetve nagyságú rendeléseket tehát egy kibélelt borítékban postázzuk, melynek külleme az alábbi képen látható:

A nagyobb árú, vagy nehezebb, nagyobb térfogatú rendeléseket kartondobozban postázzuk.

Amikor felhívjuk Önt a megrendeléskor megadott számon

A megrendelésben megadott telefonszámon kizárólag teljesítési, kiküldési bonyodalmak esetében telefonálunk Önnek a legvégső esetben, feltéve, hogy e-mailjeinkre nem válaszol egyáltalán. A megrendelés tudomásul vétele miatt semmiképpen se hívjuk telefonon, hanem pusztán egy visszaigazoló elektronikus levelet küldünk Önnek.

Még abban az esetben hívnánk fel Önt, ha sürgős hazaszállítást kér a következő napra. Ha esetleg a közölt megrendelési információk nem teljesek, úgy nem teljesíthető az igénylés. A hívásnál minden esetben a rendelést kitöltő embert hívjuk a telefonhoz, illetve meggyőződünk afelől, hogy ki az, akivel beszélgetünk, továbbá hogyha a felesége illetve a barátja venné fel a telefonját, akkor ne aggodalmaskodjon csupáncsak egy téves hívás voltunk egy rejtett számon, amit nem lehet visszahívni, valamint visszakeresni. Ezzel Önnek nem lesz kellemetlensége! Eszerint a diszkréció maradéktalan.

Garancia

Gyógyszerértékesítő cégünk a Nemzetközi Gyógyszer Szövetség valamennyi tanúsítványával bír, amellett valamennyi portékájára pénz visszaadási vagy csere kezességet ad kedves vevőinek!Garancia

Online patikánkban nem fordul elő semmikor sem, hogy az engedély nélküli gyógyszerértékesítőkhöz hasonló módon hamisított gyógyszerkészítményt küldjünk ki Önnek. Gyógyszerkereskedésünk jó híre, törvényes működtetési tanúsítványa, online gyógyszertári továbbá gyógyszer kereskedelmi jogosítványa miatt sem engedhetné meg magának, hogy nem eredeti tablettákat forgalmazzon, mert akkor bevonják a kereskedés minden engedélyét. Elvennék státuszát, pedig mi a mi országunkon kívül még 31 gyógyszergyárral, 895 offline gyógyszertárral állunk szerződésben. Ezen kívül még 18 államban működnekjól prosperáló internetes patikáink.

Itt tudatjuk Önnel azt a három legjelentősebb szövetséget valamint testületet, amelyek a patikák, valamint online patikák üzemeltetését, ellátását, amellett a rendelt, illetőleg kiadott gyógyszerkészítményeket megvizsgálják továbbá figyelemmel követik, nem megfelelő minőségi szint esetében beszüntetik a gyógyszerkereskedés működését, továbbá bevonják a működéshez kellő felhatalmazásásait.

Hogyha a Kapcsolat menüpontra rákattint, akkor megmutatkoznak Önnek a számítógép képernyőjén vállalatunk továbbá az internetes patikánk nevére kiállított legmagasabb szintű multinacionális gyógyszer ellenőrző szervezetek érvényes jogosítványai. Az engedélyekről látható képeken láthat majd a domain nevünkre utaló sűrű vízjeleket, amit amiatt volt szükséges elhelyeznünk rajtuk, hogy az illegálisan működő, nem valódi medicinákat értékesítő webshopok ne bírják másolni e legitim felhatalmazások okiratait valamint átírni a saját nevükre.

• FDA /Food and Drug Administration/ engedély,

• CIPA /Canadian International Pharmacy Association/ engedély,

• VIPPS /Verified Internet Pharmacy Practice Sites/ engedély a KAPCSOLAT menüpontnál megnézhetőek az összes hivatalos adatunkkal egyetemben.

Ezen formális igazolások áttanulmányozásával már világosan láthatja, hogy cégünk egy engedéllyel üzemelő online gyógyszerkereskedés, és nem a pár tucatnyi illegális nem valódi gyógyszerárusító honlapok egyike, amelyekre a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület (HENT) is rátereli a figyelmet.

Gyógyszerkereskedésünk ezen kívül csere garanciát, végső esetben pénz visszatérítési garanciát is szavatol minden készítményére, az alábbi garanciális kritériumok mellett, amennyiben:

• Ön 18 év feletti.

• Ön nem használt drogot, tudatmódosító szert alkalmazás folyamán és azt megelőzően.

• Ön betartotta a gyógyszerre vonatkozó felvilágosítást maximálisan.

• Ön nem használt koffein, taurin, és/vagy alkohol alapanyagú élelmiszert, italt, illetve egyéb különböző fogyasztási cikket a készítmény alkalmazása során és/vagy előtte.

• Ön nem érintett vese, máj, szív, tüdőbetegségben és nem alkalmaz erre gyógyszerkészítményeket.

• Ön nem használ nitrát összetételő, illetve egyéb további értágító, intenzív vérnyomást csökkentő, vagy vízhajtó gyógyszerkészítményeket.

• Ön nem pánikbeteg, nincs pszichológiai gondja, amellett nem alkalmaz antidepresszánsokat.

• Önnek önhibáján kívüli okokból nem hatott ez a készítmény.

• Ön rábólint arra, hogy IP címét valamint adatait számítógépünkön eltároljuk.

Ha megfelelt ezen felsorolás kritériumainak, valamint a medicina önhibáján kívül nem hatott az Ön számára, visszaadjuk a készítmény összegét, vagy elcseréljük egy attól különböző hatóanyagú gyógyszerkészítményre elsőként.

Pénz visszaadási illetve cserére vonatkozó jótállás teljesítésének gyakorlata

Ha bekövetkezett, hogy Ön minden kritériumot betartott és mégsem hatott a termékünk, abban az esetben választhat, hogy az összeget óhajtja kézhez kapni, vagy kicseréljük a patikaszerét egy további hatóanyagú termékre. Alapesetben felkínálunk az Ön számára egy egyéb hatóanyagú cseregyógyszert, amit teljes mértékben díjtalan szállítunk Önnek. 99 százalékban a más különböző alapanyag már teljesen biztosan be szokott válni, mert létezhet olyan eset roppant ritkán, hogy egy alapanyag valamilyen okból nem használ valakinek. Viszont hogyha megpróbál egy más különböző hatóanyagú gyógyszerkészítményt, akkor megdöbben a hatástól, amellett másképpen áll gyógyszerkereskedésünkhöz.

Hogyha vissza óhajtja kapni a pénzét

Akkor nincs más dolga, mint, hogy juttasson el nekünk a Kapcsolat menüpont segítségével egy panasztevő üzenetet, és kap egy Claims Identification Number-t, azaz hogy egy panaszbejelentő azonosítási számot. Ezzel a panaszbejelentő számmal kérjük, legyen szíves, küldjön a cégünknek egy kérvényező levelet postai úton arra a névre továbbá címre, amiről a küldeménye jött. Ebben a levélben javasoljuk, írja le az Ön kedves nevét, személyi adatait, azonfelül a előforduló baját a készítménnyel kapcsolatban. Kérjük, legyen szíves, írja meg ebben a kérvényező levélben, hogy milyen kihatást valamint mellékhatást érzékelt a gyógyszer használatakor, és valamennyi, a hatásával kapcsolatos tettét. Például ivott-e kávét, és/vagy szesztartalmú ital a használata előtt illetőleg közben, illetve használt-e együttesen vele másik gyógyszereket, azonfelül hogy hány éves. amennyiben postázta ezt a papír alapú kézzel írt levelet a kiszállításkor kapott névre valamint postafiók címre, abban az esetben arra szeretnénk kérni, írjon számunkra ismételten a Kapcsolat menüpontra kattintva egy üzenetet, amelyre egy nap leforgása alatt felelünk.

Hogyha megjött hozzánk az offline levele és azt átnéztük /4-10 nap/, akkor még kivizsgáljuk ,hogy mi történhetett, azonfelül ha Ön a betegtájékoztató szerint szedte a szert amellett minden alapvető fontosságú szabályunkat teljesítette, akkor jogosult a jótállásra, ekképp visszafizetjük Önnek a kiadását! Kérjük, ebben az esetben ne felejtkezzen el az írásos levelében megírni az utaláshoz fontos személyi adatait. Egyes-egyedül kézírásos üzenetet hagyunk jóvá, mert ezt le kell fénymásolnunk amellett beküldeni a központunkba az adminisztráció érdekében. Hogyha akármely adatot nem küldi be, ami szükséges a pénz visszatérítési garancia teljesítéséhez, abban az esetben az átutalást nem áll módunkban véghezvinni. első körben, kérjük, küldje vissza nekünk a rendelt patikaszert, ami hatástalan volt, és mi megvizsgáljuk, hogy vállalatunktól van-e. A megrendeléskor mindenkor egy rejtett jelet rakunk a medicina dobozára, levelére, eszerint megismerjük, hogyha nem cégünktől származik a visszaadott medicina. A pénz visszafizetési jótállást egyedül abban az esetben fogjuk érvényesíteni, ha a patikaszer leveléből /bliszter/ csupán konkrétan legfeljebb egy pirula nincs benne, vagy zselékészítmény esetében egy tasak. Ha egynél több darab hiányzik, abban az esetben nem tudjuk egyik féle garanciát sem megadni az Ön számára még aktív reklamáció esetében sem!

Amennyiben Ön a jótállását meg szeretné kapni, abban az esetben kérjük, a KAPCSOLAT menüpontra kattintva juttasson el nekünk egy üzenetet, csatolva hozzá a Claims Identification Number-t, azaz hogy az egyedi panaszbejelentő azonosítási számot, és tüntesse fel a bankszámlaszámot valamint az átutaláshoz nélkülözhetetlen valamennyi adatát. Feltéve, hogy eme adatait du. 4 óráig beküldi számunkra, abban az esetben még azon a napon visszafizetjük a pénzét, amely 1 napon belül jelentkezik a számláján. Erről egy képernyőképet tárolunk, amennyiben tán bizonyítanunk kell, hogy utaltunk Önnek. A rendelés feladásával mindezen szabályzatot Ön elfogadja.

Amennyiben ki szándékozzacserélni a patikaszert

Feltéve, hogy az Ön számára valamiért nem volt hatásos az elküldött szer, illetve nem reagált pozitívan éppen arra az alapanyagra, ámde a pénzvisszafizetéssel nem megy semmire, hanem inkább próbálkozna egy másik alapanyagú szerrel, abban az esetben kérjük, juttasson el nekünk egy panasztevő üzenetet a KAPCSOLAT menüpont segítségével. Ekkor kap egy Claims Identification Number-t, értsd egy panaszbejelentő azonosítási számot.

Ezt követően küldjön nekünk egy kézzel írt papír alapú levelet arra a névre és postafiókcímre, ami a rendelt csomag átvételekor annak küldőjeként rá volt írva! Ebben a levélben szépen kérjük, adja meg az Ön becses nevét, személyes adatait, hogy mely lakcímre vagy postacímre kéri pontosan a másik terméket azonkívül még azt is, hogy mire óhajtja, ha kicserélnénk a szert! Alapesetben felkínálunk az Ön számára a tudásunk szerint egy attól különböző alapanyagú terméket, amely gyógyszerkereskedésünk szakemberei szerint már biztosan hatásos lesz. Hogyha a két orvosság költsége nem teljességgel megegyező, az utalással, megbeszélés után lebonyolítható.

Aztán Önnek nyugtázzuk a kérelmét, ami után nincs más teendője, mint hogy visszaküldi postahivatalban ajánlott levélként, a saját kézzel írt papír alapú levelet (ami tartalmazza a személyes adatait, telefonszámát, a kicserélendő patikaszer nevét, a Claims Identification Number számával, tehát a csak erre az esetre vonatkozó panaszbejelentő azonosítási számával egyetemben); azonfelül a megrendelt küldeményén látható Feladó nevére és postafiók címre (ez lenne vállalatunk) a bontott azonfelül megmaradt terméket visszaküldeni szíveskedjék.

Amennyiben megérkezett gyógyszerkereskedésünkhöz a nem megfelelő szer, az Ön személyes adatai azonfelül a Claims Identification Number, olyankor azt feldolgozzuk és egy-két napon belül a kérelmében lévő adatok alapján postára adjuk az Ön részére a csere gyógyszert. A saját kézzel írt offline (papír alapú) levélre a célból van szükség, mert gyógyszerkereskedésünknek le szükségeltetik fénymásolni a hozzánk megírt üzenetét amellett el szükségeltetik küldeni a központba az adminisztráció.